Inte trött..

Klockan börjar närma sig 2 på natten och jag är inte ett dugg trött.. Varför?? Jag som hade tänk gå isäng rätt så tidigt idag så jag kunde vakna någolunda tidigt (tidigare än 2 iallafall). Idag gick jag upp kvart över 2.. Skandal egentligen. Kanske därför jag inte är trött också? ;)

Hur som så har dagen spenderats med älsklingen. Började med att åka till Sofia så fick Daniel massage. Sen åkte vi hem och åt och sen hem till honom. Där såg vi två avsnitt av karatefylla och halva första saw. Jag som alltid är efter i filmvärlden har inte sett dom, men jag tycker att den första halvan av första filmen var jättebra så fett värt att  se alla :)

Har sån träningsvärk i kroppen sen ridningen igår som jag skrev om i inlägget här under. Men jag är super nöjd över den träningen så fett värt :D Men nu ska jag lyssna på lite musik innan jag sover. Hör även att pappa är uppe nu, han ska åka till jobbet.. liksom palla de?? Men jaja, nu ska jag försöka bli trött. Eller så lägger jag mig nu och sover iaf? Jag är sån som typ alltid kan sova så ;) Men okej nu ska jag inte fortätta babbla (skriva) på om absolut helt onödiga och ointressanta saker xD Kraaaam på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0