Lukas idag

Jag och Daniel var hos Lukas idag och körde. Började med att longera väldigt oseriöst. Daniel fick även prova, duktig! Sen ångra vi oss typ och körde ist. Lukas stannade en gång och vägrade gå, men efter lite (mycket) övertalning gick han utan problem. Även här fick älsklingen prova och det gick jättebra :) För första gången galopperade jag även när jag körde och det var skit kul :D

Har även kommit en frieser till stallet och SHIT VA SNYGG HON ÄR!!! Jag gick in i hagen och hämtade Lukas och hon kom travande, krökte på nacken och blåste upp sig. Åh, kär <3

Så glad att killen försöker för min skull trotts att han inte gillar hästar. Bästa killen <3 Å jag tror minsan han tyckte det var helt okej faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0