Veckan hittills

Varit en underbar dag idag med 30 grader och strålande sol utan ett enda moln. Som inlägget under säger så var jag och syster hos farmor och sov där igår till idag. Igår kom farmor och Åke hem till oss och vi åt mat och tårta eftersom jag och farmor fyllt år. Sen följde vi med dom hem. Vi har åkt (rott) ut med båten och badat i sjön vilket var riktigt skönt faktiskt. 24,5 grader i vattnet idag, inte illa ;) Totalt bränt upp min mage, bröstkorgen, armarna, början av benen + ansiktet. Svider satan! Igår kväll tog vi även en promenad där vi träffade kossor.


Sovit hos älsklingen har jag också gjort. Vi gjorde inget speciellt. Såg på film och tog en kvälls/nattpromenad vid 1. Nice :) Sen la vi oss vid 2 och sov till 12 typ. Sen åker jag hem vid 2 för att åka till vetrinären för att vaccinera hundarna + klippa klona. Så duktiga hundar skötte sig som vanligt :)

Och så har jag sovit hos Elvira.. haha bara sovit över typ xD Vi sjöng singstar, jag sjöng medan hon spela gitarr, hon spela piano för mig, vi såg på film och så roade oss på annat vis. Så mysigt!!!

Nu ska jag lyssna på lite musik innan jag ska sova. Snurrar i hela huvudet och jag är så grymt trött.. Imorgon ska jag till upk vid 13 tiden och fota de som rider och sen vidare till Lukas och hälsa på honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0