De senaste dagarna

Drar lite snabbt igenom de senaste dagarna. Kan började med att skriva SOMMARLOV!!! April och maj - dom hemskaste månaderna i mitt liv med sjukt mycket plugg, stress, illamående, massa förkylningar och allmänt nedstämd.. Tror detta blir det skönaste sommarlovet någonsin!

Jag har haft "fest"/party typ, med tjejer från både stallet och skolan. Var riktigt trevligt. Vi körde en tipsrunda, åt jordgubbstårta och kladdkaka, sjöng singstar, såg skräckis - "don't be afraid of the dark" och pratade massor.

Ridit Aramis bland annat. Gick toppen. Tränade på att länga och korta och en taaaggad Aramis skötte sig så sjukt grymt bra! Så otroligt klockren häst! :) Pay and jump idag med Barichello i 70 och Aramis 80. Barichello stannade runt 4 gånger och hade ingen egen energi alls, inte alls nöjd över ritten med honom. Tråkigt att han inte hoppar lika bra som förra sommaren.. Hann rida fram Aramis typ 5 minuter (hade 3 starter emellen mina starter men de fick vänta på mig..) Han hoppade väldigt fint förutom ett bauta hopp vi fick på 3:an och så sprang han på sidan på 6:an men jag är nöjd :)

Igår var jag hos en i min parallelklass på sommargrillning, där var vi 13 styckna varav 3 från min klass och resten naturare. Vi körde även här en tipsrunda och sen lekte vi. Åt grillspett, pratade och spelade spel. Var riktigt trevligt :)

Igår sov jag hos älskling. Åkte hem vid 9 och somnade här hemma. Sov till halv 2.. Åt och drog till stallet för att rida pay and jump som jag skrev om där uppe.

Har alltså haft en del att göra.. Men nu är det som sagt sommarlov och jag ska bara leva livet och NJUTA så grymt!!! Hoppas ni får ett underbart lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0