Random

jag har insett att min senaste kyss var: med Daniel
jag har lärt mig: att älska
jag lyssnar på: Lotta på liseberg
jag pratar: ganska mycket
jag tycker om: mina vänner
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är: vet inte
min första bästavän heter: Shajwan 
kärlek är: svårt
bästa tiden i mitt liv: var runt nyåret för ett halvår sen, då var jag riktigt riktigt lycklig
om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara att få Wacce, eller iallafall få träffa honom
när jag borstar tänderna: blir dom fina
när jag lagar mat: lyssnar jag på musik
jag tänder på: badass
jag är rädd för: att Nemo och pojkvännen ska försvinna
den värsta känslan är: att inte räcka till
den bästa känslan är: lycka
jag är bäst på: att anpassa mig
jag är sämst på: att vara social
om jag var ett djur skulle jag vara: ett lejon för de sover 20h/dygn
jag kommer alltid att vara: lat
det finaste som finns är: kärlek och vänskap
i sommar: ska jag ha det BÄST
sist jag verkligen grät var: kommer faktiskt inte ihåg
jag kan: bli riktigt riktigt sur
jag kan inte: åka skidor
när jag vill tänka går jag: in på mitt rum
min mobiltelefon är: en dumphone
när jag vaknar på morgonen: vill jag bara somna om
innan jag går och lägger mej: tittar jag facebook
just nu tänker jag på: min kille
bebisar är: söta
idag har jag: ridit
ikväll ska jag: chilla
imorgon kommer jag: chilla
jag vill verkligen: träffa Wacce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0