Intensiv dag

Idag var det först klubbdressyr där jag hade Barichello i LC:1. På framridningen var han ganska fin, han har gått bättre men med tanke på att det var annat nu vid tävling och så så var han fin. Sen på banan var han väldigt spänd, men gjorde allt han skulle utan problem. Med lite träning så tror jag att det kommer gå ganska bra för oss även i dressyren :)


dommaren var lite läskig ibörjan, men gick bra när han fått gå förbi några gånger :)


Sen var det ridskolecupen i Håbo. Vi låg på delad första plats så den som vann idag vann också hela cupen, Jag fick rida en häst som heter Urban. Han såg ganska lätt ut, men han var svårare än jag trodde kan jag säga. Knepig häst men sjuukt fin! Upk vann matchen och det betyder att vi vunnit ridskolecupen i år. :D Grymt jobbat alla!!! Vi förlorade endast en match!

Jag och Urban :)

Kommentarer
Postat av: Theresia

Vilka fina bilder! :D

2013-03-04 @ 10:07:35
URL: http://staybrave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0