Press!!!

Ledsen för dålig uppdaterning och när jag väl uppdaterar blir det tråkigt inlägg, men jag bloggar när jag har tid och tid är det minsta jag har just nu! Jag varit hemma från skolan igår och idag, spydde igår. Tror inte jag är magsjuk, tror problemet ligger i all press. Skolan, Nemo, pojkvännen, stallet, kompisarna.. Jag ligger efter i i princip alla ämnen, f-varningar pågrund av att jag inte hinner göra alla uppgifter samtidigt som jag har f-varning i engelska för att jag är sämst i engelska.. Jag hinner inte med allt. Jag klandrar ingen och inget. okej, jag klandrar faktiskt skolan för det nya betygssystemet S.U.G.E.R.!!! Dom sätter sån press på oss och att vi 95:or ska vara försökskaninerna gör det inte mycket bättre. Dom har ingen aning om vad dom förvandlar oss till. I ettan hade vi ingen repetition alls, våran 1:a var lika jobbig som alla andra 2:a och dom klagade på att DET var jobbigt. Puhh.. Våran 2:a är värre än vad ettan var även fast dom sa att 2:an skulle bli bättre. Vi har så mycket uppgifter så jag sitter och pluggar från jag kommer hem från skolan till jag går isäng och ändå hinner jag inte med alla uppgifter. Plus att dom höjer kraven på oss! Hur fan tänkte dom där??? DET ÄR HELT SJUKT VILKEN PRESS DOM SÄTTER PÅ OSS!!!

Att vakna på morgonen är inte kul. Att tänka på hur mycket man har att göra och att man kanske inte hinner med fritidsintressena är inte kul! Att man inte kan få slappna av och ha kul för att man har för mycket i skolan är inte rätt. Våra lärare får ta stryk av det här. Vi klagar VARJE vecka men inget händer. Vi vet att det inte är deras fel och dom har vårat medlidande, men det räcker inte. Något måste göras! Och jag vet att det inte bara är jag som mår såhär.

ÄNDRING!!!


Om det fortsätter såhär kommer jag seriöst inte palla trycket! Hoppas för gudsskull att det blir bättre för vill inte att ungdomarna ska må som den här generationen gör!

Det var allt jag hade att säga för tillfället, tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0