Dagen och bränna

Varit underbart trött idag och stört mig på det mesta (dock inte utåt, utan inuti mig..).  Annars mår jag bra :) Hade matte nationella idag - muntliga som kändes bra. Annars en helt vanlig lååång måndag! Tur dagen imorgon inte innehåller lika många lektioner. Imorgon är det ju även ridning - Barichello, skulle tippa på hoppning. På torsdag är det pay and jump - Barichello 60 + 70 och lektion - Barichello. :D

Har även fått en finfin *host* bränna sen igår. Stod ju funktionär klass 2 och 3 (= typ 3 timmar) i solen. Men skönt att det äntligen börjar bli sommar! Får fortsätta att jobba med brännan på torsdag igen ;) Hoppas jag har en uppgift i solen bara.

Nu ska jag försöka plugga, om jag inte somnar de vill säga..

Jag och Barre igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0