Lättad

Så skönt att vara klar med litteraturanalysen måste jag säga, 4 timmar satt jag med endast en 20 minuters paus och den blev 3 sidor. Jobbigt med svenska när språket måste vara korrekt och formellt och allt sånt tjaffs.. Hur som har jag inte mycket kvar nu så det är skönt :)

Imorgon ska jag till stallet och fixa Rowan + packa transport osv för att sen på söndag dra iväg och tävla sista omgången! Ska bli rysligt kul att släppa skolan och allt jobbigt och bara ha hästar i tanken, älskar att ha något att luta sig emot när det blir jobbigt :)

Ska försöka knopa ihop ett inspo inlägg senare idag eller ev. imorgon beroende på när jag får tid. Nu ska jag ta en välförkänt paus och bara va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0