Att vara en vän -inlägget

Vet inte riktigt vart jag ville komma med inlägget, så jag publicerar det lilla jag har skrivit istället för att försöka trycka ut massa onödigt så inlägget bli jättetråkigt.

Vad innebär det att vara en kompis? Räcker det att man umgås när allt är frid och fröjd eller gäller det att finnas där för varandra när någon har det jobbigt? Nu tänker ni säkert "klart man ska finnas där för varandra i vått och tort", men ta en funderare på om ni alltid är där när det behövs..

Har ridit en massa. Hoppade KM med Olle i söndag, vi vägrade ut oss på första hindret... Red Barichello igår, gick inte jättebra. Vi har vikarie och självklart får jag prestationsångest, jag MÅSTE visa vad jag kan och då går det självklart jättedåligt.. Min dumma hjärna som ställer till allt! Varit hos Lukas och longerat, har var otroligt fin och sänkte sig och gick jättefint utav sig själv.. Blev helt paff. Och självklart ridit massa mer sen sist jag skrev.

Hemma hos Daniels pappa hade jag jättekul. Vi såg på tv, firade Daniels syster på ettårsdagen, åkte gokart och hade det trevligt. Skulle absolut kunna tänka mig åka dit igen.

Har ganska mycket i skolan just nu. Det är väldigt stora arbeten som ska göras inom två veckor. Jobbigt, men det går framåt. Mår bra psykiskt, men har lite ont i huvudet å är dödstrött. Skulle vilja lägga mig och ta en tupplur, men det hinner jag inte med tyvärr.. Men hoppas ni har det bra och jag säger det igen, väldigt kul att det fortfarande finns de som tittar in. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0