Barichello <3

Barichello var verkligen superfin igår! Han har varit lite jobbig de senaste veckorna i hoppningen. skulle hoppa honom för tre veckor sen men han ville absolut inte, då ramla jag även av.. Förra veckan när vi skulle hoppa hoppade han bättre än veckan innan men vi fick två stopp tror jag och jag fick inte rikigt känslan jag brukar få. Men var ändå rätt nöjd efter passet.

Igår red vi dressyr och shit va fin han va :') Det är verkligen såna här pass som får en så glad och positiv. Han var samanbetsvillig och segade inte ihop som han kan göra när han ska jobba, utan han var verkligen på humör. Vi galopperade islutet en halv volt och travade den andra delen av volten. Trodde aldrig han skulle komma till arbete så fort som han gjorde. Efter fem galoppstrång var han rund och fin och jobbade super! Åh älskade älskade häst!!! Han påminde mig verkligen om varför jag älskar honom så mycket :')

Bilder från i sommras när jag hyrde honom :) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0