Gårdagens + dagens Rambo

Igår när jag skulle hämta Rambo var han galen. han ville inte att jag skulle komma nära å när jag gjorde det racade han runt i full galopp och så höll han på... Trodde han hatade mig men idag var han normal igen. Hur som, tömkörde och longerade, han fick även trava över en bom + ett "hinder" på typ 30 cm.



Idag var han redan inne när jag kom. Trött häst. Longerade honom lite, typ 15 min å sen gick vi till hagen för att träna med presenningen. Lite orolig häst över att vara själv i hagen men efter ca 10 min lugnade han sig och kom fram till mig (alltså verkade han inte hata mig trots allt). Duktig med presenningen. Sen gick vi in och jag mockade medan hästen va lös i stallet och härjade runt (klipp på instagram @sschenning). Han verkade tycka det var väldigt kul att få gå lös i stallet och undersöka lite :) Då kom han även fram till mig många gånger. Han rev ner hinkar och störde en annan häst i stallet haha. Sen fick hästarna kvällsmat å jag åkte hem. Nöjd över dagen :)


Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Åh, så fina bilder! :D

2014-04-15 @ 13:58:20
URL: http://jlandgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0