2. När & varför jag började rida

Ridit i typ 10 år, började när jag var 8 tror jag. Jag började rida för att min syster red så då blev det så automatiskt. Men va absolut inte så att mina föräldrar tvingade mig att rida för det. Jag spelade tennis samtidigt som jag red förr och valde då mellan att satsa på ridningen eller tennisen och då valde jag ridningen. Kan dock sakna tennisen lite idag och undra vart jag skulle vara idag om jag fortsätt med tennisen. Men jag är otroligt nöjd över mitt val, ridningen är en stor del av mitt liv och kommer förhoppningsvis alltid vara.

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul att läsa! :D

2014-02-12 @ 12:04:49
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0