Lite allt möjligt

Kan börja med att uppdatera er om min pojkvän eftersom jag antar att ni som läser mina inlägg blir lite förvirrade. Skrev ju att vi hade gjort slut och några dagar senare skrev jag att jag skulle till resturang med älsklingen.. Vi hade det lite jobbigt ett tag och bråkade, så vi tog bort vårat förhållande på facebook och så vidare. Men det löste sig och nu är det bra mellan oss, vi har fortfarande inget förhållande på fb, men för det vill vi inte vara hemliga å det finns ingen anledning till att dölja oss. Men vi är i alla fall tillsammans idag, jag är alltså tillsammans med samma kille idag som jag var för ett halvår sen, han heter Daniel. I tisdags firade vi föresten 1 år tillsammans! Varit en underbar tid för det mesta, men kärlek är inte alltid lätt å ibland bråkas det. Men jag älskar honom jättemycket :)

I måndags var det studentkryssning. Jag och Daniel delade hytt men vi umgick mycket med Elvira och Susanna också. Vi käkade mat, drack drinkar, dansade.. Ja, det man gör på en kryssning helt enkelt. Kom hem runt 20-21 på tisdagen och mådde inte så bra så jag gick å la mig på en gång. Vaknade å var förkyld.. Hur typiskt på ett lov. Så nu sitter jag här med en dum förkylning :(

Annars rullar det väl på här, pluggat teori idag inför körkortet. Snart ska jag möta pappa med hundarna och sen blir det plugga mer teori. Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0