Tävlingen som ligger mig varmast om hjärtat

Även fast Barichello och jag hade hoppat 90 felfritt innan den här tävlingen (på pay and jump, men räknar pay and jump som en tävling med Barichello eftersom jag bara varit med på två riktiga tävlingar med honom) så är det absolut den här tävlingen som ligger mig varmast om hjärtat. Det är en lokal tävling och jag var grymt nervös. Red LD -10 med Barichello (alltså 70 cm) och han var så otroligt pigg och glad. Var så otroligt lättad och lycklig efter tävlingen, han hoppade verkligen som en gud. Sen kan man ju diskutera min eftergift men eftersom han var så pigg vågade jag inte riktigt släppa för om jag släpper springer han snabbare och om han då stannat skulle jag flygit... Hur som, fick tyvärr en rivning vilket kändes så otroligt onödigt eftersom han faktiskt inte stannade! Men men, hellre rivning än att han vägrar!


Filmen är från hinder 4 då kameran hade krånglat, det var en clear round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0