11 frågor

1. Om du fritt fick välja tre saker som du skulle vilja ha utan att behöva tänka på priset vad skulle du välja?
Wacce, en utomlandsresa och en ny kamera (canon 60D)

2. Om du fick resa till en plats/land i världen där du aldrig har varit förut vart skulle du då åka?
Egypten har jag tänkt på faktiskt. Vet inte riktigt varför men det är varmt och verkar vara ett intressant land (+att det verkar coolt att rida kamel) ;) så dit tror jag.

3. Senaste låten du lyssnade på?
Luckiest girl

4. Har du något favoritcitat?
Jag gråter inte för att det är över, jag ler för att det hände

5. Finns det någon bild/minne som alltid får dig att skratta?
Inte vad jag kan komma på men någon sån bild har jag kanske

6. Landet eller staden?
Land där man känner frihet å luft!

7. Är det någon person som du ser upp till?
Inte direkt

8. Har du något extra tydligt minne från din barndom?
Att jag var skit störig från 5:an å neråt, höhö

9. Favoritpryl? (Alltså inte något som man kanske kan förvänta sig såsom kamera, dator eller mobil)
Vet inte, gillar min almenacka för den säger vad jag ska göra men antar att det inte riktigt var det frågan menade.. men vet inte..

10. Någonting du är extra stolt över?
Tävlingen förra sommaren med Barichello när vi hoppade 70 cm med bar en rivning men inte ett enda stopp!!! Bästa i världen, den hästen gör mig oändligt lycklig.

11. Vad heter boken som finns närmast till hands?
Närmast till hands? Vet inte vad det betyder, men bästa boken jag har läst tror jag är vargbröder, grym bok! Har bara läst ettan för tre år sen men har tvåan hemma så ska läsa den någon gång.. Jag är ingensån som gillar böcker särskilt mycket xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0