20 svar

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Andrea
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – I think I love my wife
4. Har du bra självförtroende? – Ibland.. Men ja, mer bra än dåligt självförtroende iallafall
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sova
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Sova, sova, sova
7. Beskriv ditt drömutseende! – Smalare ansikte, annars duger jag..
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Ingen aning..
9. Någon du har kysst – Min älskling <3
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja säkert något
11. Den du senast sov över hos – Älskling :)
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Susanna
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? -Bytte den typ precis haha, men ja
14. Vad väljer du, godis eller chips? – beror på humör
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – venne..
16. Hur uppvaktar man dig? – Överraskar
17. Har du rykten efter dig? – det hoppas jag inte :O
18. Din absolut sämsta egenskap? – Kan säga en sak men mena en annan.. Aldrig att jag ljuger men har svårt att säga vad jag tycker ibland.. Om jag tycker att någon har fel säger jag inte alltid det.. Dock ljuger jag aldrig för någon!
19. Din bästa egenskap? – Ärlig
20. En låt du är beroende av? – Luckiest girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0