Lukas idag

Idag var jag jag hos Lukas, det var länge sen sist så absolut på tiden! I hagen var han som vanligt jobbig - sprang iväg och surade.. Men flera gånger sökte han kontakt med mig så det var bra i alla fall. Han var väldigt busig idag. Släppte honom i paddocken å började springa å han började bocka och slänga sig, haha sååå söt. Jag hade godis så han var typ tryckt mot mig mestadels av tiden.. haha gotte-gris ;) Han var väldigt mysig idag, iallafall för det mesta.. I boxen när jag skulle säga hejdå (de sover inne under nätterna) så vände han sig om och tänkte sparka.. Sen kommer han typ glad mot mig sen är han lite halvsur.. Grabben med humör eller vad? xD


Ena stallkatten fick också va med på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0