Nytt liv

Vill skaffa mig ett sundare och bättre liv. Har mått dåligt ett tag nu så nu är det dags att ta tag i mig själv. Ta mig upp från marken och sträcka på mig. Ska priotera mig själv till jag mår bättre, självklart ska jag ta hand om mina vänner också då jag älskar dem och vill deras bästa. Om de mår bra mår jag bättre. Så gjorde slut med min pojkvän idag, inte för att jag inte älskar honom, han är en toppenkille men av privata skäl så blev det såhär. Ska verkligen bara leva, har ingen press på mig, ingen som förväntar sig något av mig så nu ska jag rycka upp mig. Från och med idag ska jag göra allt för att må bra och kanske till och med bättre. Nu kör vi :)

Bild från några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0