Första dagen på jobbet

Idag var första dagen för mig på nya jobbet. Jag jobbar som flygplansstädare på Arlanda. Det var lite svårt att komma igång ibörjan men ju mer man städade ju mer rutin fick man. Vi var på 4 plan och städade totalt men vissa plan var det reda några på och hade börjat städa osv så vi städare inte 4 hela plan. Tror det kommer gå rätt så bra redan från början imorgon då jag kommit in i det mera. Var en som gick introduktionen med mig som jag jobbar med och henne umgås jag med så det är skönt att ha någon man "känner" och är lika ny som en själv. Dock ringde klockan 4.30 imorse å det kommer den göra imorgonbitti också så det är lite jobbigt. Men det var rätt så kul ändå och människorna som jobbade där verkade trevliga. Vissa hade knakig svenska men då pratade de engelska och vi svenska då de förstod svenska å det funkade ju hur bra som helst. Jag är hittills nöjd så får hoppas att jag fortsätter vara det :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag vet att jobba är tufft. Men bara för de så tyvker jag inte du ska sluta blogga! Din blogg är bra så keep it up girl!

2014-07-26 @ 16:17:55
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Vanessa

Jag vet att jobba är tufft. Men bara för de så tyvker jag inte du ska sluta blogga! Din blogg är bra så keep it up girl!

2014-07-26 @ 16:17:55
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Vanessa

Jag vet att jobba är tufft. Men bara för de så tyvker jag inte du ska sluta blogga! Din blogg är bra så keep it up girl!

2014-07-26 @ 16:17:58
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0