Mysigaste skogsturen

Idag red jag Rambo i skogen på småstigar för första gången seriöst. Innan har jag bara ridit ut ca 10 min i skogen men idag var vi ute 1 h och 15 min ungefär. Ibörjan fick jag hoppa av några gånger för att han inte ville gå där det var stenar med mig på, men allt eftersom så vande han sig å gick utan problem överallt. Tillslut blev han jättepigg. På vägen hem så kom vi ut på en större grusväg å där ville han springa haha. Jag fick hoppa av för att slippa dra honom i munnen konstant för att han annars skulle sprungit iväg. Han travade stundtals bredvid mig, annars skrittade han jättefort haha. Kul i skogen tyckte han. Red ca 3 km. Ska verkligen göras om :)

Bild från nån vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0