Den perfekta bilden

Jag väntar på att knäppa den perfekta bilden. Den pefekta bilden för mig är när bilden är utöver det extra. Vill inte ha platta och tråkiga bilder som vem som helst kan ta utan jag vill ha en unik bild. Den perfekta bilden för mig kanske inte är den perfekta bilden för dig. Det gäller att göra upp sina egna mål, man vet när man tagit sin egna perfekta bild. Strunta i vad alla andra tycker, om du gillar din bild så var stolt. Jag väntar på min unika bild :) Här är några platta och tråkiga bilder från idag.

Bilderna är inte redigerade utan de är tagna från olika vinklar där solen var på olika ställen. Jag gjorde alltså inte någon magisk redigering på dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0