Hoppning på Rambo

Idag hoppade jag med Rambo, pappa var med för att filma och bygga hinder. Rambo kändes väldigt skum ibörjan men tror det var en blandning av irriterad på flugor och pigg. Jag skrittade rätt länge för att lugna honom lite. När han kändes mer normal travade jag, travade även över en bom på marken. Mycket duktig.

Sen byggde pappa upp en kryss mycket lågt. Höjde cirka 3 gånger. Sista hindret var på ca 40 cm och det är även det högsta vi hoppat. Jag är mycket nöjd över honom även fast han mer kliver än hoppar. Snart fattar han nog att han faktiskt ska hoppa och inte bara lyfta lite mer på benen. Daniel + Daniels bror fotade också. Här är lite bilder från idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0