Sjukling

Igår gick Rambo och jag en promenad i skogen, lite slappt efter två dagars hårdträning så det var nog skönt för honom. Jag mådde dock inte så bra så vi gick bara ca 15 min. Det började med att jag vaknade med utslag i ansiktet, öm + kliande ansikte och dundrande huvudvärk. Utslagen försvann efter en dag men har haft huvudvärk nu i 4 dagar, ont i halsen till å från, svettas ena stunden och fryser nästa och har ingen aptit (jag äter i vanliga fall rätt mycket), + att jag sovit dåligt i fyra dagar nu. Jag har ingen aning om vad det är för fel på mig men jag lever just nu på alvedon i alla fall... Idag får Rambo bara stå så jag får vila mig lite. Någon som har en diagnos på mig? I så fall får du mycket gärna kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0