Två underbara ridpass

Igår red jag först Joejoe. Han va ganska så springig så försökte få honom lugn utan att slita i honom. Gick väl okej. Vi gjorde öppna och sluta, mkt duktig häst! I skolorna så blev han "seg" och verkligen tog i. Det är speciellt en sluta jag är supernöjd över. När vi travade av var han jättestadig i formen och jobbade mycket bra så jag är jättenöjd över detta ridpass :)

Efter ridpasset med Joejoe red jag Barichello. Detta pass var ännu bättre än ridningen på Joejoe... Så himla nöjd. Vi jobbade på cerpentiner och volter. Jag ställde igenom honom ordentligt och kände så han var framme ordentligt då han lätt segar ihop i dressyren. Han var framme, han var stadig i formen och jag kunde till och med göra övergångar utan att han tappade formen... (jag har svårt för övergångar och Barichello brukar inte vara tillräckligt lösgjord för att behålla formen). Galoppen i båda varven va magisk... Jaa jag har ingenting att klaga på. Min skatt :') Finaste finaste häst!!!

Gammal bild från förr sommen då jag hyrde honom, bakbenen är magiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0