Dagens

Idag åkte jag direkt från skolan till Rambo (vilket jag i för sig gör varje vardag men iaf..). Började med att borsta honom, idag borstade jag i hagen då det var såååå fint vårväder! Rambo var väldigt gosig, eftersom jag borstade i hagen så fick han självklart vara helt lös. Han gick efter mig om jag gick någonstans, åt på mitt hår och var jättegosig. Sen mockade jag medan min pojkvän tog sig till stallet. När han kom så gick vi en runda i skogen, utforskade nya vägar och hittade en ny slinga att gå. Sen bar/bärde vi vatten till hagen så han har något att dricka å sen åkte vi hem igen :)


Vet att den sista bilden har grym kvalité ;) Det var soligt och fint, men han var mot solen så ja, bilden blev liiite mörk och suddig xD Han var påväg till mig så ville inte flytta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0