De senaste dagarna

I torsdags hoppade jag Barichello. Övningen var en volt på ena kortsidan med ett hinder på x, sen snettingeom med ett hinder och en volt på andra kortsidan över hindret på x. Det gick jättebra. Red fram honom jättemycket på framridningen så han va framme när vi hoppade. Nu va allt i galopp så det var lättare än att hoppa i trav. Sen gjorde vi samma övning fast åt andra hållet å nu var det två plankor på snettigenom hindret så där fick vi två stopp, men sen hoppade han.

I söndags jobbade jag med den stadiga frukosten två alvedon. Jobbet gjorde att jag mådde sämre igår i skolan. Hade huvudvärk och mådde bara allmänt dåligt så idag är jag hemma från skolan igen med samma stadiga frukost som i söndags.. Känns som om förkylningen aldrig kommer bli bra. Ska heller inte rida idag. Imorgon blir det skola igen iallafall, får inte missa för många mattelektioner. Sen får vi se hur jag mår på torsdag men ska försöka ta mig till skolan för vill inte missa ridningen på Barichello.

Händer alltså inte så jättemycket intresant här, försöker bara bli frisk vilket går lite sisådär. Tycker det är lite intressant att de jag smittat (typ Susanna och mamma) redan är friska (eller iallafall så gott som friska), och pappa som blev sjuk samtidigt som mig är frisk, men jag är fortfarande typ lika dålig.. Jag var på bättringsvägen men jobbade och var i stallet hela söndagen så ja, jag får väl skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0