Glad häst

Idag kändes Rambo riktigt glad och positiv men blev ändå inte PIGG utan han lyssnade perfekt. Gick en promenad först med grimma och grimskaft. Han var inte lika tittig på allt idag och han gick på i bra tempo. Om jag sprang gjorde han det och om jag stannade gjorde han det utan något tryck alls i grimman. Sen gick vi till banan och tränade med presenningen. Idag gick han över det massa gånger. Sen var det tydligen dags att rulla sig tyckte Rambo så han la sig ner utan att tänka på att han låg nära presenningen så när han gick upp skvätte det sand på presenningen och han blev jätterädd å sprang därifrån. Som tur va är han en sån snäll häst så han stannar på en gång. Här kommer bilder från idag (borde få cred för att jag är så duktig på att uppdatera med bilder och för att jag faktiskt uppdaterar i princip varje dag!) Eftersom jag har dåligt minne på mobilen (dags att rensa den!) så fick jag ta kort från snapchat och printscreena bilden..


Och så en selfie på det ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hans ögon = <3

2014-03-27 @ 08:42:07
URL: http://www.nattstad.se/jldv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0