Rambo lördag + söndag

Lördag
Igår hos Rambo red jag. Longerade lite för att känna lite på honom. Han var lite trött så hoppade upp på honom med sadel, repgrimma och ledrep knutet som tyglar. Skritt + trav, gick jättebra. I skritten var han väldigt avslappnad, i traven var han lite av å på, sprang fort ibland å ibland dog han (typiskt unghästar). Sen tog jag av sadeln och skrittade av barbacka. Superduktig!

Söndag
Idag satte jag bara på honom för att få lite bilder - pappa var med. Var modig idag och hoppade upp utan att longera eller rida med sadel först utan hoppade direkt upp barbacka. Skrittade på satte på honom 5 min sammanlagt. Även idag hade jag repgrimma och ledrep. Här kommer bilder från idag. Förutom detta fick han vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0