Ta vara på tiden

Nu när jag är hos Rambo 5 dagar i veckan och upk 2 dagar (alltså är i stallet alla dagar i veckan), har en hund, går på gymnasiet och har pojkvän gäller det verkligen att ta vara på tiden. Har haft det lungt i skolan ett tag nu men nu börjar det komma in mer uppgifter så nu gäller det att hinna med allt. Idag var jag i skolan, åkte direkt till stallet, varit hemma och ätit + tagit det lugnt i 2h, nu ska hundarna ut och sen ska jag duscha. Egentligen skulle jag kunnat plugga dedär två timmarna men det är ju så skönt att bara sitta.. Ska iallafall som sagt ut med hundarna och sen duscha och sen sova. Blir otroligt trött av att vara igång hela tiden eftersom jag på senaste tiden innan jag började ta hand om Rambo inte haft så mkt att göra så har jag blivit lite lat av mig. Snart kommer det bli rutin att ha mkt att göra precis som det var förr.

Imorgon ska jag först till skolan, sen hem och plugga och sen vidare till upk för att rida Joejoe. :) Love life!

Min otroligt vackra hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0