berg- och dalbana

Mitt liv är rena berg- och dalbanan just nu. Ena stunden är jag världens lyckligaste och allt känns så perfekt å nästa stund är jag så förvirrad.. Allt på grund av en människa, åh orkar inte med att jag gillar honom alltså..

Jaja, hur som så vet jag inte om jag kommer blogga mera. Jag bloggar när jag känner för det, det kan vara om en sekund eller aldrig igen. Som allt annat så får tiden berätta vad som händer. I dagsläget vet jag inte. Men jag mår bra, så bra som jag mår just nu har jag inte gjort på länge. Sen ÄR jag förvirrad osv men det verkar man inte komma undan så.. Killar... hehe. Ska försöka förstå att vi bara är vänner och kommer att förbli det, han är en fin kille. Mer än detta tänker jag inte skriva ifall han skulle hitta min blogg och förstå att det är han, isf är mitt liv över haha.

Hoppas iallafall att ni alla mår bra så hörs vi kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0