varit intensivt

Jag har jobbat fredag, lördag och söndag + varit i stallet. I fredags fick jag sova till 9, men i lördags ringen klockan vid 7 på morgonen, sen skulle jag till rambo efter det så kom isäng vid 23 på lördagen och i söndags ringde klockan 4. Sen hem äta och sen stallet så igår kom jag isäng vid 22. Ni kan ju gissa om det är skönt att vara ledig idag! Fick sova till 10 sen började dom borra i en lägenhet över oss så då vaknade jag. jag skulle förmodligen fortfarade sova om de inte borrat... Behöver verkligen sova kände jag. Idag har jag suttit vid datorn och sett lite serier och tagit det lugnt. Sitter fortfarande i morgonrock, så otroligt nice :) Ska klä på mig nu och gå ut med hundarna och sen se lite mer serier. Idag kommer hovis eftersom Rambo tappat en sko som vanligt... Sen tänkte jag rida lite på åkern. Mer om det på min andra blogg. Iallafall så jag ska gå en promenad med hundarna, leka lite med Nemo och ge honom lite tid sen mer tid framför datorn. Ledig dag <3 Imorgon är jag också ledig btw, avundsjuka? Det borde ni vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0