--

13 HAR DU...

Ett förhållande: Nej

En bästa vän: Ja

Haft ett seriöst förhållande: ja

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: ja

Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrikit åt en lärare: japp

Kysst någon och sedan ångrat dig: nja

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja

Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej

Några husdjur: Ja

Hamnat på polisstation: Nej.




12 DAGENS:

Klädsel: jeans å ett linne

Hår: utsläppt

Låt: feeling good med avicii

Vill ha: nutella men köpte det idag så efter detta test ska jag hämta den :D

Saknad: vet inte riktigt

Köp: nutella :D

Attityd: trött men ganska glad

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: hoppade in i duschen innan jag tittade mig i spegeln haha




11 NU:

Bästa kompis: jennifer och elvira

Kärlek: ingen

Husdjur: våra två hundar Dante och Nemo

Semester: va? planerar semester i sommar men vet inte vart än

Jobb: arlanda

Köpta skiva: Oj vet inte

Riktiga kärlek: ingen just nu

Piercing: öronen

Konsert: ingen


10 SENASTE:

Personen som sms:ade dej: pappa

Personen som du kramade: elvira kanske?!?

Peronen som ringde dig: mamma

Personen som du ringde: koordinatorn på jobbet

Personen du sa 'jag älskar dig' till: elvira tror jag

Alkoholdrycken: det va typ ett tag sen jag drack en alkoholdryck sist faktiskt, kanske ska ta en ikväll nu när jag är ledig :O Men iaf, var väl en cider antar jag!

Bilfärd: till ikea med mamma för lunch och fika å sen affären för att köpa nutella :D

Filmen du såg: det vet jag inte, tittar inte så mkt på film faktiskt. Är mer av en seriemänniska

Gången du grät: vet inte

Måltiden: på ikea idag, kyckling med pommes å bea :D




9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nej

Våga hoppa bungyjump: Nej

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja det är fett snyggt med tatueringar

Kalla dig själv lycklig: inte för tillfället nej


Hellre ta bilden än vara med på den: hellre ta bilen

Kunna gråta över en kille: Ja


Kunna gråta över en vän: Ja

Ljuga för någon: asså ja, men inte så att jag ljuger hela tiden

Kunna springa 50mil: aldrig...






8 VAD:

Gör du just nu: Svarar på det här..

Ska du göra imorgon: sova lääänge (ledig) och sen rida :)


Säger du till dig själv när allt känns svårt: folk har varit med om värre saker, livet är såhär. yolo!


Är det för färg på dina byxor: mörkblåa

Är det för väder hos dig just nu: grått, ev lite regnigt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen tror jag

Skulle du göra om du vann på lotto: ut å resa en massa tror jag!!






6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: ibörjan ja, men det är jag alltid inför nya människor

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20 :D
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: tror inte det
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: har en tatuering men planerar en till redan efter sommaren!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta tror jag faktiskt




5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar!!!

Vilken ålder har varit bäst hittills: hm.. vet faktiskt inte

Mage eller rygg: magrutor <3
Kyssar eller kramar: kyssar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0